brandworld-1 brandworld-1 .

brandworld-1

خرید ویلچر برقی

این ویلچرها در دو نوع دستی و برقی تولید می شوند و به سالمندان، بیماران و افراد معلول کمک می کنند تا به راحتی حرکت کنند. از طرف دیگر پرستاران و مراقبان این افراد با استفاده از ویلچر تاشو نگران جابجایی آنها نیستند. طراحی این ویلچرها به گونه ای است که به راحتی باز و بسته می شوند و شما می توانید هر زمان که خواستید ویلچر را جمع کنید.

ویلچر دستی تاشو : یک نوع ویلچر جمع و جور است که فضای کمی را اشغال می کند. در برخی از مدل های آن می توان چرخ ها را نیز جدا کرد. برای ساخت این ویلچر از آلومینیوم استفاده می شود. به همین علت وزن کمی دارد و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید. برای استفاده از ویلچر دستی تاشو باید از قدرت دستان خود استفاده نمایید. یکی از مزیت های این ویلچر، قیمت مناسب آن است. به همین علت افراد زیادی از آن استفاده می کنند.
آشنایی با ویلچر تاشو و انواع آنویلچر برقی تاشو : ساختار این نوع ویلچر نسبت به ویلچر دستی تاشو پیشرفته تر است. انرژی لازم برای حرکت ویلچر برقی توسط باتری تامین می شود. برای استفاده از این ویلچر نیازی به صرف انرژی چندانی ندارید و فقط با فشردن چندین دکمه می توانید حرکت کنید. این ویژگی جذاب ویلچر برقی در کنار وزن کم، آپشن ها، توانایی موقعیت گیری عالی و قابلیت جمع شوندگی آن توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. البته مزایای ویلچر برقی تاشو به این موارد محدود نمی شود. این ویلچرها عمر زیادی دارند و شما می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. ویلچر برقی تاشو به علت وزن کمی که دارد به عنوان ویلچر برقی سبک یا مسافرتی هم شناخته می شود. اگر عاشق سفر هستید یا اینکه ناچار هستید تا زمان زیادی را در طول روز در خارج از منزل باشید، می توانید از این ویلچر برقی استفاده کنید.
آشنایی با ویلچر تاشو و انواع آنویلچرهای تاشو چه ویژگی هایی دارند؟
ویلچرهای تاشو به راحتی باز و بسته می شوند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. شما می توانید در مواقعی که نیاز به ویلچر ندارید آن را جمع کنید و در گوشه ای قرار دهید. ویلچرهای برقی، ساختار ساده ای دارند و محدودیتی برای استفاده کنندگان ایجاد نمی کنند. این ویژگی باعث شده است تا محبوبیت زیادی داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی های ویلچرهای تاشو به چرخ های قدرتمند آنها مربوط می شود. برای ساخت این ویلچر از چرخ هایی استفاده می شود که بتوانند وزن فرد را تحمل کنند. کیفیت بالا و قدرت زیاد چرخ های ویلچرهای تاشو باعث می شود تا فرد به راحتی حرکت کند.

قیمت ویلچر تاشو چقدر است؟
با مطالعه ی این مطلب ممکن است علاقمند شده باشید که یک ویلچر تاشو خریداری کنید. به همین علت می خواهید بدانید که قیمت یک ویلچر تاشو چقدر است؟ نمی توان پاسخ دقیقی به این سوال شما داد. همان طور که گفتیم ویلچر تاشو انواع مختلفی دارد که در این بین، قیمت ویلچر برقی تاشو بیشتر از دستی است. دلیل این امر هم قابلیت ها و امکانات بیشتر ویلچرهای برقی تاشو می باشد. اما به طور کلی عواملی مانند جنس، کیفیت، امکانات و قابلیت ها، ابعاد، نوع و برند ویلچر و … بر روی قیمت ویلچر تاشو موثر هستند.

کاربردهای ویلچر تاشو
ویلچرها، ابزارهای ساده ای هستند که برای حرکت و جابجایی افراد به کار می روند. با استفاده از ویلچر تاشو می توانید به محل کار، پارک یا هواخوری بروید. علاوه بر این برای ورزش هم می توانید از آن استفاده کنید. این ویلچرها گزینه ی مناسبی برای حرکت و جابجایی افراد در بیمارستان ها، اماکن مقدس، خانه های سالمندان و مراکز توانبخشی هستند.

خرید ویلچر تاشو
اگر در فکر خرید ویلچر تاشو با کیفیت و قیمت مناسب هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا به فروشگاه مونوچیر سری بزنید. Monochair یک برند معتبر در زمینه تولید و عرضه ی انواع ویلچر است. شما می توانید با توجه به نیاز خود یک ویلچر مناسب را انتخاب کنید. محصولات این برند با استفاده از مواد اولیه مرغوب ساخته می شوند و از نظر کیفیت، جنس و ظاهر شیک و مدرن خود می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند. ویلچرهایی که در این مجموعه تولید می شوند با ارگونومی بدن انسان سازگار هستند. این محصولات دارای گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند. فروشگاه مونوچیر برای جلب رضایت مشتریان خود، محصول خریداری شده را به صورت رایگان ارسال می کند. برای تجربه ی یک خرید خوب فقط کافی است تا با کارشناسان مونوچیر تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۴:۲۸ توسط:brandworld-1 موضوع: نظرات (0)